Waar uw wensen

en onze kwaliteit centraal staan.

Wij begrijpen dat elke klant unieke behoeften heeft. Daarom nemen wij graag de tijd om uw specifieke situatie te bekijken zodat we een optimale oplossing kunnen aanbieden. Tijdens het traject dat u met ons doorloopt, zult u altijd in contact zijn met één van onze professionele medewerkers. Ons gespecialiseerde team staat voor u klaar, van inventarisatie tot oplevering!

Onze werkwijze.

Stap 1: Neem contact met ons op

Het eerste contact verloopt meestal via ons handige contactformulier op de website. Zodra uw aanvraag binnenkomt, plannen we een kennismakingsgesprek in.

Stap 2: Kennismakingsgesprek

Bij het kennismakingsgesprek komt een van onze gespecialiseerde medewerkers bij u langs om uw situatie te bekijken en te bespreken welke oplossingen het beste bij u passen. In de meeste gevallen kunnen we direct een offerte opstellen, zodat u gelijk weet waar u aan toe bent. Transparante communicatie vinden wij belangrijk.

Stap 3: Offerte

Zodra de airco of warmtepomp geleverd is bij KTS en er een datum voor montage bekend is, nemen wij contact met u op om te bespreken of de montagedatum schikt.

Stap 4: Montage

U bespreekt eerst samen wat er afgesproken is met de adviseur. Na oplevering stellen de monteurs de airco of warmtepomp in bedrijf en volgt er een goede uitleg. Als alle werkzaamheden naar tevredenheid zijn verlopen en de werkbon afgerond is ontvangt u deze automatisch in de mailbox. Binnen een aantal dagen zal de factuur volgen.

Stap 5: Afterservice

En ook na de installatie staan we nog jarenlang voor u klaar. Ons serviceteam zal desgewenst onderhoud aan de installatie uitvoeren. Zo kunt u blijven genieten van een optimaal werkende installatie.

Nieuwe warmtepomp lost geluidsprobleem op!

Na een jaar wachten, i.v.m. lange levertijden, werd eind september 2023 onze Daikin lucht-water-warmtepomp geplaatst. Twee dagen is een medewerker van KTS in samenwerking met René Reijnders installaties bezig geweest met monteren en installeren. De sfeer was goed, er werd uitleg gegeven en alles werd netjes opgeruimd. Ook de eerste weken functioneerde de installatie goed. De ruimtes werden warm en de 300 liter boiler bleek ons van meer dan voldoende warm water te voorzien. Dus tot zover tevreden.

Helaas na een paar weken produceerde de buitenunit een vervelend dreunend geluid wat zowel buiten als binnen goed te horen was. Ook de buren hadden er last van en dat wil je als eigenaar van een warmtepomp absoluut niet. KTS nam de klacht serieus en is ook direct gekomen om samen te kijken of er tijdelijke maatregelen getroffen konden worden. Ook is Daikin geweest en heeft provisorisch nog wat aanpassingen gedaan, maar het mocht helaas allemaal niet baten. KTS heeft vanaf toen gezegd dat ze het gingen oplossen en wij hebben er alle vertrouwen in gehad dat het goed zou komen. Het heeft een paar maanden geduurd, maar de enige echte goede oplossing was een nieuwe warmtepomp plaatsen en dat is dan begin deze week ook gebeurd. Het resultaat is verbluffend te noemen.

Wij kunnen KTS van harte aanbevelen, omdat ze goed adviseren, plezierig in de omgang, netjes werken én problemen oplossen!

- Dhr. M. Diederen

| Roggel